عشق یخی
عشق یخی


دل نوشته...



دیدی چه بی صدا دلم شکست!



دیدی حدیث عشق و جنونت فسانه بود



دیدی عاشقانه هایت فقط یک ترانه بود



دیدی عشق پاک من برایت بهانه بود



و کلام نگاهم برایت چه بیگانه بود



نظرات شما عزیزان:

haniyeh
ساعت15:21---23 خرداد 1390
salam webloget kheili ghashange
mano ba esme Red RoooOOoOose link kon.
khabar bede ba che esmi linket konam.


masoud
ساعت15:20---22 خرداد 1390
سلام باعث افتخاره که این متن رو برای پست وبلاگتون انتخاب کردین و خوشحالم که نظر من به عنوان یه پست نمایش داده میشه ممنونم
و بازم ممنونم که به هر دو تا وبلاگ من نظر دادین خوشحال میشم دوباره سر بزنید چرا که وبلاگ های که نظر دادین هر دوش وبلاگ من هست و آپم:

سکه های ایران و جهان

http://coinforu.loxblog.com

باور من

http://tolouemanbash.loxblog.com


و اگر دوست داشتین این دو وبلاگ رو لینک کنید و خبر بدید منم شما رو لینک کنم........خوش باشین


فاطمه ها
ساعت15:17---22 خرداد 1390
سلام خوبی؟؟
وبت قشنگه رفیق به ماهم سری بزن


بشار
ساعت13:40---22 خرداد 1390

یک توپ بسکتبال تو دست من چقدر ارزش داره و یک توپ بسکتبال تو دست های یک بسکتبالیست حرفه ای چقدر می ارزه ...
بستگی داره توپ تو دست کی باشه !!!
یک توپ بیس بال تو دست من شاید بی ارزش باشه و یک توپ بیس بال تو دست یک بازیکن بیس بال چندین دلار بیارزه ...
بستگی داره توپ تو دست کی باشه !!!
یک راکت تنیس تو دست من بدون استفاده است و یک راکت تنیس تو دست های آندره آقاسی میلیون ها دلار می ارزه ...
بستگی داره راکت تو دست کی باشه !!!
یک عصا تو دست من می تونه یه سگ هار رو دور کنه و یک عصا تو دست حضرت موسی (ع) دریای بزرگی رو می شکافه ...
بستگی داره عصا تو دست کی باشه !!!
یک تیر کمون تو دست من یک اسباب بازی بچگانه است و یک تیر کمون تو دست های حضرت داود (ع) یک اسلحه ی قدرتمند بود ...

بستگی داره تیر کمون تو دست کی باشه !!!
دو تا ماهی و چند تیکه نون تو دست من دو تا ساندویچ میتونه بشه و دو تا ماهی و چند تیکه نون تو دست های حضرت عیسی (ع) هزاران نفر رو سیر میکرد ...

بستگی داره تو دست کی باشه !!!
همون طور که می بینیم ... بستگی داره ... تو دست کی باشه !!!
پس بیایید دلواپسی ها ٬ نگرانی ها ٬ ترس ها ٬ امید ها و رویا ها ٬ خانواده و نزدیکان مان را به دستان خداوند بسپاریم چون بستگی داره تو دست کی باشه ...


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب:,

|
 


به وبلاگ عشق یخی خوش آمدید امیدوارم از مطالب وب راضی باشید نظر یادتون نره بوس بوس بای
alikazemi4193@yahoo.com
نازترین عکسهای ایرانی

 

 

Pat & Mat

 

ارديبهشت 1390

 

زندگي
کلبه غم و شادی
عشق یعنی
غم بی پدری
بستگی داره.....
دل نوشته...
هگذر بی وفا!
خدایا
شيريني‌
دو روز مانده به پايان جهان
يک پسر خوب
يه دختر خوب
دخترا به پنج گروه اصلي تقسيم ميشن :
آموخته ام...
درس زندگی:
چه زیباست
اگر مانده بودي
کسی را دوست می دارم...!
از راه دور

 


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عشق یخی و آدرس ghasadk.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





☺☻☹بی حجاب ترین تصاویر ورزش بانوان ایران☺☻☹
عمق تنهایی
دل نوشته های پسر حوا دختر آدم...
سرنوشت
یاشاسین ایران یاشاسین آذربایجان
باور من
سکه های ایران و جهان
عاشقانه
دوستی
Tanha_5505
سدریک
عشق پوچ
√ املت √√√
snowytime
در گذرگاه زمان
گویند خدا همیشه با ماست/ای غم نکند خدا تو باشی
زيبايي عشق
سلناگومزوجاستین بیبر
•**•.ღ♥ღ•**•£Ø\/€ $ŦØ®¥•**•.ღ♥ღ•**•
همچی دخترونه
دخترا بادكنــــــــكن
کیت اگزوز
زنون قوی
چراغ لیزری دوچرخه

 

کیت اگزوز ریموت دار برقی
ارسال هوایی بار از چین
خرید از علی اکسپرس
الوقلیون

 

RSS 2.0

فال حافظ

قالب های نازترین

جوک و اس ام اس

جدید ترین سایت عکس

زیباترین سایت ایرانی

نازترین عکسهای ایرانی

بهترین سرویس وبلاگ دهی

 


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 3
بازدید ماه : 46
بازدید کل : 43455
تعداد مطالب : 19
تعداد نظرات : 73
تعداد آنلاین : 1




Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت

.: Weblog Themes By www.NazTarin.Com :.


--->